Vrácení - výměna - oprava zboží

Pravidla vrácení, výměny anebo opravy zboží zakoupeného v e-shopu firmy BANNER s.r.o.

Vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu

  • Oznamte nám, že zboží chcete vrátit do 14 dní. Vzorový formulář zde > Soubor formátu .docx
  • Zboží zašlete zpět s oznámením, že odstupujete od kupní smlouvy na naši adresu:
    BANNER s.r.o., Vaníčkova 22, 391 01 Sezimovo Ústí, Česká republika
  • Po obdržení zboží Vám vrátíme peníze dohodnutým způsobem (obvykle na bankovní účet).
  • Vracíme hodnotu vráceného zboží a nejlevnější způsob dodání, bylo-li dodání zpoplatněno. Náklady na způsob platby (poplatek za dobírku) nelze vrátit.
  • Lze vrátit i pouze část objednávky (v takovém případě se nevrací náklady na dodání).
  • Zboží nesmí být použité a musí být kompletní.

Výměna zboží - nepadnoucí velikost, či nevhodná barva?

  • Zatelefonujte nám na +420 381 263 080 (prac.dny 7-15 hod.) a dohodněte výměnu.
  • Zboží vyměníme za jiné dle dohody.
Oprava zboží je poskytována jako nadstandardní služba zákazníkům po domluvě.

Vrácení zboží – právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy do 14 dní

»Snadno se stane, že Vámi vybrané zboží nesplňuje Vaše očekávání, či má nevhodnou velikost. V takovém případě nám lze nepoužívané a neporušené zboží vrátit. Jen nám to musíte do 14-ti  dní od převzetí oznámit.«

Odstoupit od Kupní smlouvy a vrátit zboží může Spotřebitel v zákonné 14-denní lhůtě a to bez udání důvodu dle § 1829 odst. 1 zákonu č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a dle Obchodních podmínek v e-shopu. 14 kalendářních dní se počítá od data převzetí zboží Spotřebitelem.

Oznámení o odstoupení od Kupní smlouvy (nejlépe spolu se zbožím) nám může Spotřebitel zaslat či předat osobně na adresu:

BANNER s.r.o., Vaníčkova 22, 391 01 Sezimovo Ústí, Česká republika

Oznámení by mělo obsahovat informace:

-   že Spotřebitel odstupuje od Kupní smlouvy,
-   že využívá svého práva tak učinit do 14 dní od převzetí zboží,
-   číslo objednávky dle dokladu přiloženého v zásilce, či dle objednávky v e-shopu,
-   kopii dokladu o koupi,
-   číslo bankovního účtu pro vrácení peněz (jiný způsob předání peněz je možný po individuální dohodě),
-   zpětný kontakt (telefon, e-mail) na Spotřebitele.

Lze využít Vzorový formulář Soubor formátu .docx

Doporučujeme Vám nás pro rychlý průběh vrácení kontaktovat telefonicky na +420 381 263 080.

Je účelné spolu s těmito informacemi zaslat či předat i samotné zboží. Vrácení samotného zboží lze provést nejdéle do 14 dní od doručení odstoupení od Kupní smlouvy Prodávajícímu.

Specifická pravidla vrácení zboží:

-   Vracejte zboží včetně veškerého příslušenství se všemi visačkami.
-   Přiložte případné dárky, pokud Vám byly s objednávkou zaslány.
-   Bylo-li koupeno jako komplet/soubor/dvojice apod., musí takto být i vráceno.

Prodávající v takovém případě Spotřebiteli při odstoupení od Kupní smlouvy:

-   vrací kupní cenu zboží,
-   vrací poštovné ve výši nejlevnějšího možného způsobu dodání (i pokud Kupující zvolil dražší způsob dodání), je-li vrácena celá objednávka.

Prodávající vrací peníze nejdříve po doručení zboží zpět Prodávajícímu. Je-li vrácené zboží poškozeno, muže Prodávající započíst náklady spojené s uvedením do původního stavu.

Náklady na vrácení zboží hradí Kupující sám (zejm. poštovné).

Neposílejte zboží na dobírku ani na žádná výdejní místa. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

V případě e-mailové komunikace si ověřte doručení zprávy telefonicky na tel. čísle +420 381 263 080 v pracovních dnech od 7 do 15 hod.

Výměna zboží

Naším cílem je zákazník spokojený s naším výrobkem a proto je ve většině případů možné provést výměnu zboží za zboží vhodnější pro zákazníka. Tuto výměnu je však nutné individuálně posoudit a ověřit, proto nás prosím kontaktujte na +420 381 263 080 nebo info@banner-cz.cz.

Stav výrobku musí splňovat podmínky pro vrácení zboží, tj. zboží nesmí být používáno, poškozeno apod. Je však možné je vyzkoušet. Prosíme o vrácení všeho příslušenství, etiket a obalu, které byly k výrobku připevněny či přiloženy, mohou být i odstřižené či rozlepené.

Náklady na dopravu v takovém případě nese zákazník. Výměna zboží, z jiného důvodu než je reklamace, není ze zákona podporována. Tímto není dotčeno právo Spotřebitele odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dní.

V případě takové výměny iniciované zákazníkem nelze vrátit ani dílčí část kupní ceny, ale zákazník si může vybrat alternativní výrobek dle aktuální nabídky a zákazník případně doplatí rozdíl mezi vyměňovanými výrobky, je-li takový. Doplatek případného rozdílu cen může prodávající požadovat před odesláním zboží zákazníkovi. Zákazník hradí veškeré náklady související s dopravou zboží.

Oprava zboží

Jako nadstandartní službu firma BANNER s.r.o. umožňuje i mimozáruční opravu výrobku.

Když se vám bunda roztrhne, utrhnete zip, druk či je možné za poplatek provést opravu výrobku přímo v dílnách firmy BANNER s.r.o.

Tato možnost se vztahuje na oděvy – bundy, kabáty, kalhoty, vesty, blůzy apod. Je vždy nutná domluva na telefonním čísle +420 381 263 080, nebo přes e-mail info@banner-cz.cz.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

> Novinka - bambusové triko TOSEL
> Špičkové funkční triko s vlákny COOLMAX
®
> Zimní kalhoty pro outdoor
> Moderní zateplené flanelky
> Nová TRIKA S POTISKEM
> Šijeme kalhoty i pro statné muže (XXL+)


TIPY NA DOPLŇKY

> Zcela nové nože zde ►
> Ponožky do pohody i nepohody
> Nože a nářadí - nejširší sortiment na outdoorovém trhu
Ručníky a osušky pro milovníky přírody