»
«

Prodejna BANNER otevřeny nyní i v sobotu. www.banner-shop.cz
-> Nevhodné dárky vyměníme až do 14.1.2025.

Doprava a platba

Při objednávce nad 4 000 Kč je doprava zdarma.
Neplatí pro způsoby platby.

Balíkovna Balíkovna - výdení místa 88 Kč
Balíkovna na adresu Balíkovna na adresu 120 Kč
DPD DPD na adresu 110 Kč
DPD DPD - výdení místa 90 Kč
Zásilkovna

Zásilkovna - výdení místa

120 Kč
Osobní odběr Osobní odběr (pouze výdej zásilek)
Sezimovo Ústí
[mapa zde ►]
zdarma
Se zvýhodněním
Platba bankovním převodem (+QR platba) -10 Kč sleva z objednávky
Nejpohodlnější Platba kartou online
0 Kč

Platba na dobírku

25 Kč - Balíkovna (výdení místa)
39 Kč
- Balíkovna na adresu
49 Kč - DPD
54 Kč
- Zásilkovna

Doprava

Jako způsob dopravy Vaší objednávky lze zvolit jednu z přepravních služeb, které dlouhodobě využíváme. Cena zahrnuje i balení pro ochranu Vašeho zboží při přepravě.
Doručení Vaší objednávky je obvykle následující pracovní den - při objednání v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.

Balíkovna - výdejní místa

Česká pošta - Balíkovna

- Vyzvednutí balíku v síti výdejních míst Balíkoven s rychlejším odbavením. Balík si vyzvednete do 7 dní (lze prodloužit na 15 dní) od uložení na Vámi zvoleném místě s rychlým výdejem.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s kódem pro vyzvednutí.
- Zásilku může vyzvednout kdokoliv - stačí znát jméno adresáta a kód zásilky, který Vám přijde SMS.
- V případě dobírky lze platit hotově i kartou.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.

Balíkovna na adresu

Česká pošta - Balík Do ruky

- Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání. V případě Vašeho nezastižení je zásilka 7 dní uložena na Vaší poště, kde si ji můžete vyzvednout.
- Česká pošta Vám zašle SMS. Lze můžete dle instrukcí v SMS měnit adresu a termín pro doručení.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.

DPD na adresu

DPD

- Přeprava maximálně 31,5 kg/omezení rozměrů - při překročení Vás budeme kontaktovat.
- Doručení přímo do rukou adresáta na určenou adresu druhý pracovního dne po podání.
- Až 3 pokusy o doručení - balík lze přesměrovat do výdejního místa nebo odložit doručení až o 10 dní.
- Hodinový intervar doručení upřesněn v den doručení SMS a e-mailem.
- V případě dobírky lze platit hotově i kartou.
- Zákaznický servis DPD: +420 225 373 373 nebo sledujte zásilku: online tracking

DPD - výdejní místa

DPD

- Přeprava maximálně 20 kg/omezení rozměrů - při překročení Vás budeme kontaktovat.
- Vyzvednutí balíku v síti výdejních míst DPD. Balík si vyzvednete do 7 dní.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s heslem pro vyzvednutí.
- Zásilku může vyzvednout kdokoliv - stačí znát heslo zásilky, který Vám přijde SMS.
- V případě dobírky lze většinou platit hotově i kartou.
- Zákaznický servis DPD: +420 225 373 373 nebo sledujte zásilku: online tracking

Zásilkovna - výdejní místa

Zásilkovna

- Přeprava maximálně 5 kg - při překročení Vás budeme kontaktovat.
- Vyzvednutí balíku v síti výdejních míst Zásilkoven. Balík si vyzvednete do 7 dní.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s heslem pro vyzvednutí.
- Zásilku může vyzvednout kdokoliv - stačí znát heslo zásilky, který Vám přijde SMS.
- V případě dobírky lze platit hotově i kartou.
- Zákaznický servis Zásilkovny: +420 216 216 516 nebo sledujte zásilku: online tracking

Osobní odběr - Sezimovo Ústí u Tábora

Osobní odběr (Sezimovo Ústí)

- Vaše objednávka bude připravena k vyzvednutí na adrese Vaníčkova 22, Sezimovo Ústí mapa zde ►
- Vstupte přes velkou vstupní bránu k recepci.
- Objednávka bude pro Vás připravena po dobu 10 pracovních dní.
- Na odběrovém místě není prodejna a není proto možné oděvy zkoušet.

Platba

Na e-shopu firmy BANNER je možné uhradit cenu objednávky a dopravy následujícími způsoby:

Platba na dobírku při převzetí zboží

- Při platbě na dobírku uhradíte cenu Vaší objednávky, vč. dopravy, při převzetí zboží od přepravce.
- Cenu zboží lze uhradit v hotovosti nebo kartou.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.

Platba bankovním převodem

Bankovní spojení a obecné pokyny k platbě bankovním převodem:

  • Majitel účtu: BANNER, s.r.o.
  • Číslu účtu: 16704301/0100
  • Banka: Komerční banka
  • Variabilní symbol: [číslo Vaší objednávky]
QR Platba

- Prosíme, dbejte na správné vyplnění údajů. Je nutné připsání plné částky za objednávku v jedné platbě a v plné výši.
- Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte pokyny k platbě na zadanou e-mailovou adresu a budou Vám zobrazeny v rozhraní e-shopu po dokončení objednávky.
- Při dodání již nemusíte nic platit.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.

Platba kartou

- Využíváme platební bránu COMGATE.
- Platební kartou je zaplacena plná cena Vaší objednávky a při dodání již nemusíte nic platit.
- Platba kartou probíhá přes zabezpečený platební terminál COMGATE. Údaje o Vaší platební kartě jsou zabezpečeny šifrováním a nejsou poskytnuty naší firmě, ale přímo bankovní a karetní společnostem.
- Daňový doklad obdržíte v zásilce spolu se zbožím.
- V případě použití neregulované platební karty (firemní karta, karta neregulovaná dle Nařízení EP a Rady (EU) 2015/751) může být přenesena část transakčního poplatku na plátce, o čemž budete informováni po zadání čísla karty v platební bráně.

Postup:
1. Při zvolení platby platební kartou a potvrzení objednávky budete automaticky přesměrováni na platební terminál.
2. Zde zadáte údaje o Vaší platební kartě a potvrdíte zaplacení.
3. Dále můžete být ještě přesměrování na zabezpečené rozhraní Vaší banky, kde opět potvrdíte platbu s využitím vícefaktorového ověření (SMS, potvrzení v mobilní aplikaci).
4. Platbu Vám následně potvrdí i rozhraní e-shopu, pokud je platba přijata.
V případě potíží nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 381 263 080 v pracovních dnech mezi 7 – 15 hod.

Kontrola zásilky

Před převzetím zásilky od přepravní služby zkontrolujte, zda není viditelně a závažně poškozena tak, že by mohlo dojít k poškození zboží. Pokud je zásilka takto poškozena, nepřebírejte ji a neplaťte nic pracovníkovi přepravní služby. Zásilku rovnou u pracovníka přepravní služby reklamujte. O reklamaci nás informuje přepravní služba a prosíme i o zaslání zprávy od Vás pro urychlení vyřízení situace. Za takové poškození je obvykle odpovědná přepravní služba.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

> Novinka - bambusové triko TOSEL
> Špičkové funkční triko s vlákny COOLMAX
®
> 100+ typů košil
> Moderní zateplené flanelky
> Nová TRIKA S POTISKEM
> Šijeme kalhoty i pro statné muže (XXL+)


TIPY NA DOPLŇKY

> Zcela nové nože zde ►
> Ponožky do pohody i nepohody
> Nože a nářadí - nejširší sortiment na outdoorovém trhu
Ručníky a osušky pro milovníky přírody